2014-04-03
 17:32:20

Gammalt hus

 
 
Idag hade jag egentligen jobbsök, men sen ringde Karin och frågade om jag ville hänga med Maritha, Helge och Thomas in till stan och fota ett jättegammalt hus som hade stått orört i typ 40 år! Och självklart ville jag det, så jag skyndade mig dit och så drog vi in :)
 
Jag var jätterädd att batteriet i min kamera skulle ta slut, för det var nere på två prickar hela tiden. Men det gick bra som tur var! Maritha hade tagit med sig extra kameror ifall det skulle bli så men jag behövde aldrig ta fram dom.
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
© Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-04-11, 14:13:14 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Åh, vilket härligt hus:)
Skulle vara kul att få reda på varför det lämnades:)

Svar: Ja det var jättefint :) Jag tror den sista ägaren till huset dog nyligen så nu är det till salu... dom har skrivit lite om huset i aftonbladet och expressen förra veckan. Man får väl hoppas att dom får någon seriös köpare till det huset så det inte blir ännu ett ödehus... det vore ju jättesynd! Här är förresten länken till aftonbladets artikel: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18663706.ab
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: