2014-04-29
 20:41:00

Tisdag!

 
© Soffiloffis
 
 
Det har varit en stressig dag på jobbet idag. Det verkade först som att vi inte skulle få ut några bilder till utställningen alls. Hade inget fungerande fotopapper till nya skrivaren, vi var tvungna o stå och pressa in pappret för att skrivaren skulle kunna ta det =/
Men tillslut fick vi tag på fotopapper iaf så nu har jag dragit ut ca 40 foton. Jag ska dra ut några till imorron. Sen får det nog vara klart för min del tror jag :)
 
Just nu sitter jag o spelar WoW, men jag tänkte strax kolla på dagens avsnitt av Top Model Sverige :)
Snart är det dax för final så det ska bli kul o se vem som vinner... Jag hoppas fortfarande på Ellinor :)
 
Pontus har somnat, flickorna ligger o ska sova...
Daniel ska förresten börja jobba igen :D
Så imorron ska jag ringa kommunen o säga till om att vi behöver ha tjejerna på fritids på dagarna...
 
Ah hörs sen
Kramar
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: