2014-08-28
 18:12:00

Öppet Hus :)

 
 
Idag har vi på text- och bild varit på AME och haft Öppet Hus hela dagen.
Det gick bra :)
Det kom en hel del folk o kikade på våra bilder, det känns jättekul :)
 
På lunchen gick vi till Sporthallen o åt, för mej blev det kalops o potatis, jättegott! Kan rekommendera er att gå dit o äta sen när det öppnar på måndag, dom hade jättebra mat :)
 
När jag hade ätit klart ringde Julias fröken och berättade att en kille i klassen hade flugit på Julia igen o slagit henne i ansiktet :(
Det var samma kille som sist.
Jag fattar inte varför han hoppar på henne hela tiden! Enligt fröken var det inte riktat mot just Julia men hon satt närmast och då blev det hon som fick ta smällen när han blev arg. Det känns som en dålig bortförklaring. Okej att det kanske var så första gången, men inte gång på gång...
 
Nu har dom iallafall flyttat om i klassrummet så Julia och han sitter så långt ifrån varann som möjligt... hoppas det kommer hjälpa nudå! Jag blir galen på detta, vill ju att mina barn ska trivas i skolan. Men vi får reda på nya saker varje dag :(
 
 
 
 
 
© Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2014-08-28, 21:18:39

Hej!
Vad f-n håller dom på med i skolan, snart törs väl inte Julia gå dit alls.
Det är ju misshandel även om ungen är 6-7 år.

Svar: Hej! Nej jag fattar inte... och sen att läraren verkar släta över det hela tiden :(
Ja det är ju det. Jag vet inte vad vi ska göra...
Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2014-08-29, 09:13:29

Om det händer nåt mer så säg ifrån att endera Julia eller den där ungen får byta klass.
Insändaren kom in idag

Svar: Ja det ska jag göra, men nu kan han inte skylla på att hon satt närmast så det var därför hon fick ta smällen, för dom sitter så långt ifrån varann det bara går nu.
Soffiloffis


Milla
PUBLICERAT: 2014-08-31, 20:45:36 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Otäckt att de ska vara slagsmål skolan :(

Svar: Ja det känns inge bra =/ Men hoppas det blir bättre nu när dom flyttade om i klassrummet!
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: