2014-12-15
 06:34:29

Måndag morgon...

 
© Soffiloffis
 
 
Igår var min enda lediga dag den här helgen.
Vi tog det bara lugnt här hemma.
Sen åkte vi in till stan på kvällen o försökte ta in mammas post, men postlådan gick inte o låsa upp så tillslut gav vi upp. Jag får försöka igen nu på morgonen få se hur det går =/
 
Jag ska snart lämna barnen i skolan och på dagis o sen dra iväg.
Vi har möte på jobbet idag och jag har en känsla av att det kommer bli bråk den här gången med.
 
Hörs sen
Kram


Jenny Nodén
PUBLICERAT: 2014-12-15, 16:05:57 | URL: http://datajenny.se

Hej

Det är inte roligt när det blir bråk på möten.
Det blir en dålig arbetsmiljö om det är mycket bråk på en arbetsplats.

Svar: Nej det är inte kul alls... Men jag fick rätt, det blev bråk :/Bara o hoppas att allt lugnar ner sej snart...
Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-12-28, 21:19:35 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Usch, av tråkigt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: