2014-12-11
 21:44:00

Luciafirande på dagis

© Soffiloffis
 
Imorse försov jag mej, men vi hann i tid till både skola, dagis och jobb så det gick ju bra ändå :)
 
Jag fick en beställning på hamburgertallrik precis innan jag skulle gå hem från jobbet. Och verkligen allt krånglade. Först var hamburgarna spårlöst försvunna så vi var tvungna o leta en bra stund efter det...
Men Jonne hittade en förpackning tillslut som tur var...
 
Sen hittade jag inte osten och när jag skulle göra pommes fanns det bara pyttelite kvar i påsen så jag var tvungen o gå ner i frysen o hämta mer. Men då var nyckelknippan - där (enda) nyckeln till frysboxarna sitter - upptagen av nån som var på toa, så jag fick stå o vänta i typ en kvart innan hon äntligen blev klar!
Och när jag kom upp var en i personalen irriterad för att det hade tagit sån tid... gaah!
 
Efter jobbet åkte jag o hämtade flickorna och så åkte vi upp till Pontus dagis. Dom fick leka en stund inne på grodan eftersom vi var rätt tidiga. Så kom Daniel och sen tog vi på Pontus pepparkaksgubbe-dräkten och gick ut o väntade :)
Dom var så söta allihop :)
Jag försökte fota men ville inte använda blixt för o inte störa, så bilderna blev jättesuddiga och mörka.
Sen tog batteriet i kameran slut mitt i alltihop =/
 
Nu är vi hemma o barnen har somnat.
Och strax ska vi också sova :)
 
Justja, almanackan för 2015 som skickas ut till alla hushåll har kommit idag :)
Så fyra av mina bilder är med i den, det känns jättekul!
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: