2014-12-10
 21:46:04

Utvecklingssamtal :)

 
 
Jobbdagen gick bra o direkt efteråt blev det utvecklingssamtal på dagis, så jag hämtade flickorna först o så fick dom leka med Pontus medan jag o Pia gick in o pratade.
Hon tyckte det gick bra för Pontus, han är en glad o go kille som gillar o leka med det mesta :)
 
Sen åkte vi hem... Daniel hade redan kommit hem han med, så han höll på o skruvade upp krokar till barnens kläder när vi kom in :)
 
Barnen sover nu och det blir nog strax läggdags för mej med!
Det känns som jag skulle behöva käka lite vitaminer eller nåt så jag blir piggare...
 
 
Internet har strulat som fan både igår och idag så Daniel har försökt på alla möjliga sätt o få igång det. Men idag tröttnade han ur så vi åkte in till stan o köpte en ny router. När vi kom hem igen försökte han få igång det men det funkade inte ändå. Jag kollade facebook på mobilen och då såg jag på "Du vet att du är från ludvika om..." att det tydligen är Telia som har fel på sin uppkoppling, hög belastning pga nån hackerattack =/
 
Aja, hur som helst så fixade han det på nåt sätt, så nu har vi nät igen, Tjohoo! :D
 
 
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: