2014-02-22
 15:41:24

Besök hos mormor

 
 
 
 
© Soffiloffis
 
 
Nu har jag och barnen varit hemma hos mamma/mormor en sväng.
Dom var ute i trädgården o grillade hamburgare och korv när vi kom dit :)
Sen kom Hans syster och hennes man, plus att en granne var där på besök också... Pontus frös tror jag för han ville gå in, så tillslut gick jag o mamma in med honom o efter ett tag kom flickorna också in :)
 
Jag fotade hennes fina orkidéer och sen försökte jag fota barnen också när dom spelade spel... kul kul :)
 

 
Salvan som vi fick utskriven till Pontus ögon fick man förresten inte använda runt ögonen stod det. Som tur var hann vi inte använda den innan vi läste förteckningen (eller vad det heter)...
Men gaah, borde inte läkare ha koll på sånt där?!
 
Det har ju i och för sig blivit bättre iaf eftersom vi har använt den där mini derm salvan istället. Sen försöker vi få honom att låta bli att klia sig runt ögonen så mycket ockskå, det går väl sådär... Får hoppas det blir bättre så fort det blir lite varmare ute! Skönt att dom inte trodde att det var nån allergi iaf :)
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: