2014-02-24
 08:56:40

Monday morning...

 
 
Usch vad segt det var o kliva upp imorse... jag ställde om klockan 3-4 gånger och kände mig ändå som en zombie när jag väl klev ur sängen! Blä för tidiga mornar!
 
Nu är jag på jobbet iaf... Jag har fått uppdrag att sätta upp affischer lite här o där i Grängesberg, så det ska jag väl försöka göra sen :) Tänkte först ta en promenad runt till alla anslagstavlor, men jag tror jag tar bilen när det är så här slaskigt ute.
 
Snart är det möte, sen fika...
Imorron ska vi på fotovisning i fotoklubbens lokaler, Janos Jurka kommer dit o visar sina bilder :)
 
 
© Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-02-25, 19:01:36 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

underbar bild:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: