2014-02-05
 11:15:00

Onsdag :)

 
Flickorna fick gå till fritids idag, och Julia är iväg o badar med sin förskolegrupp :)
Bra att dom får lära sej simma genom skolan!
 
Pontus är hemma, jag ska ringa om läkartid till honom strax. Det såg lite bättre ut imorse iaf, men han är ju fortfarande röd så det är lika bra att doktorn får undersöka honom.
 
Nu är jag iaf på jobbet igen...
Jag ska försöka välja ut lite bilder till fotobok 2 och sen skriva ut lite bilder till utställningen också. Det är mycket på G just nu :)  Jag tänkte försöka hinna ut o fota lite idag på eftermiddan också, har ju inte hunnit ta några snöbilder alls i år... förrutom dom vid disponentparken då :)
 
Men först ringa samtal då :)
Hörs sen
Kramar
 
 
Lånar nog med mej den här när jag går ut o fotar sen :)
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: