2014-01-29
 09:14:00

Redan onsdag :)

© Soffiloffis
 
Idag gjorde vi om samma procedur som igår, jag lämnade Pontus på dagis och åkte till vårdcentralen med flickorna. Jag hade satt emlaplåster på Julias arm innan vi åkte dit, så när vi kom fram var det dags o ta bort det. Och hon var jätteduktig vid provtagningen, gnydde väl lite men hon satt helt still i mitt knä o gjorde precis som sköterskorna sa :)
 
Vet inte vad det är med Pontus ögon, han kliar och kliar så han blir alldeles röd under =/ Det ser ju inte ut som ögoninflamation, för då brukar han vara alldeles kladdig runt ögonen.
Vi får väl hoppas det blir bättre snart iaf!!
 
Idag ska Julia iväg med sin förskolegrupp o bada :) Hoppas hon får kul!
Imorron är det Isabelles tur :)
 
Igår kväll åkte vi hem till Trisse o hälsade på lite :)
Det var trevligt :)
 
Få se hur det blir nu med allt :) Hoppas!!!
 
Ah, dags o kolla igenom bilderna jag tog igår på PRO tror jag :)
Kramar
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: