2014-01-28
 15:08:00

Tisdag...

 
 
Imorse när jag hade lämnat Pontus på dagis åkte jag till vårdcentralen med flickorna för Julia skulle ta blodprov. Men hon var inte alls på humör och sköterskorna hade väl inte riktigt tid att krångla så vi fick med oss lite emlaplåster o ska försöka igen imorron. Får hoppas det går bättre då :)
 
Nu är jag på jobbet och det har varit riktigt fullt upp idag.
Vid 9-tiden gick jag, Karin, Ingela o Maritha in till PRO och fotade pensionärerna när dom hade QiGong-liknande övningar :)
 
Sen efter det fikade vi och jag hämtade ut paketet jag beställde i förrgår, men jag fick inte betala för det i kassan (det hade blitt nåt fel så det gick som stort brev istället för postförskott) så jag mailade kamda och fick svar direkt så jag ska betala det när jag kommer hem sen istället :) Skönt att det löste sej!
 
För en stund sen pratade jag med försäkringskassan och redde ut lite saker med dom... Sen fotade jag mina nya prylar :)
 
Dags o gå hem snart :)
Idag blir det förhoppningsvis en vända till Björkås...
 
 
 
Stativet o väskan jag fick idag :)
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: