2014-07-30
 21:50:07

Onsdag kväll nu...

© Soffiloffis
 
 
Idag hade jag jobbsök, och sen gick jag ut o fotade på eftermiddagen :)
Det var inte lika varmt som igår, så idag var det riktigt skönt o vara ute o gå!
 
När jag hade hämtat barnen gick vi till apoteket och till Ica o handlade lite...
Träffade Ylva, Ella o Lucas där inne så vi pratade lite innan vi åkte hemåt :)
 
Sen på kvällen när vi åt var barnen jättetrötta! Pontus höll på o somna vid matbordet! Det verkar vara lite ovant att vara tillbaks på dagis o fritids och gå heldagar igen. Men dom har då haft jättekul varje dag när jag har hämtat dom så det är ju bra det iaf :)
 
 


Milla
PUBLICERAT: 2014-07-30, 22:07:57 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

det e så rolig, frågar Alice efter dagis om hon träffat nån som heter Pontus.
Nääää.
Vet inte dom kanske e så uppdelade att de inte gör samma saker.
Har inte sett honom nåt heller.
E så mycket barn ju :)
Spännande för brudarna. Dom börjar väl första klass snart :)

Svar: Jag tror jag såg Alice häromdagen när jag hämtade Pontus :) Nej, jag vet inte om dom går på samma avdelning? :) Dom är ju alltid ute o leker när jag hämtar så vet knappt vilka som är i hans grupp :) Trivs Alice på stallbacken hon med? :) Japp det stämmer, ja det blir spännande, dom tycker det ska bli jättekul! :)
Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-08-03, 18:34:05 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Men vilken sötnos. Jätte söt bild



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: