2014-06-23
 15:17:45

Måndag idag...

© Soffiloffis
 
Jag o Daniel åkte till Dalporten på lunchen :)
Sen skjutsade jag tillbaks honom till jobbet o åkte hit igen... så nu sitter jag här o har lite småtråkigt eftersom vädret vägrar bli bättre =/  Jag hade tänkt ta en långpromenad idag, men det sket sej totalt!
 
Nya fotoboken har kommit i alla fall så vi har haft möte om den, vad som behöver ändras o sånt. Så har vi haft det gamla vanliga måndagsmötet imorse också.
 
Sen ändrade jag min semester, igen...
Jag tog bort två veckor som jag ska spara till senare, när Daniel eventuellt också kan vara ledig, så nu kommer jag bara vara ledig v. 30 och 31.
Det måste jag komma ihåg o prata med dagis o fritids om också.
 
Slutar snart för dagen... då ska jag hämta kidzen och Daniel :)
Sen åka hem så han får duscha, och så skulle jag behöva åka in till stan o vattna lite blommor o sånt....
 
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: