2014-06-24
 15:21:00

Sjukling, trasig telefon och beställning

 
 
Adapterring :)
 
 
Pontus har ögoninflammation så vi blev hemma idag. Jag försökte ringa till dagis o fritids imorse, men inga signaler gick fram, det var bara knäpptyst. Sen försökte fritids ringa till mej och då hörde jag inte alls vad dom sa, allt var knäpptyst, men dom hörde tydligen mej. Sen hade dom ringt till Daniels telefon så då berättade han för dom att tjejerna skulle vara hemma.
 
Alltså verkar min telefon ha gått sönder :(
Jag förstår inte hur den kan ha gått sönder, jag har ju varit superförsiktig med den, har inte tappat den i golvet eller nånting...
 
Barnen kollar på Narnia - Prins Caspian just nu.
Jag har fortfarande lite ont i halsen, men inte lika illa som igår kväll. Hoppas det försvinner helt o hållet snart för det var väldigt oskönt!
 
Jag beställde en adapterring från en hemsida igår, så att jag ska kunna använda ett objektiv från en annan kamera på min kamera, men imorse när jag kollade mejlen så hade jag fått ett från dom:
 
"Hej Sofie!
Tack för din order.
Dessvärre har vi upptäckt ett lagerfel och produkten du beställt är tyvärr slut.
Jag makulerar därför denna order.
 
Jag beklagar det inträffade."
 
Jäkla skit, varför måste dom makulera ordern bara för att den inte fanns inne just nu? Så irriterande! Men men, nu har jag beställt samma grej från en annan hemsida iaf :P
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: