2014-06-22
 19:04:00

Slö slöndag!

© Soffiloffis
 
 
Jag har inte så mycket o skriva om idag... Vi har varit inne hela dagen o bara tagit det lugnt.
Daniel gjorde nyss kvällsmat till barnen och när dom har ätit klart ska jag bada dom :)
 
Jag letade som en galning efter en kamera som jag trodde att jag eller barnen hade slarvat bort, tidigare idag. Och när jag hade rensat hela skrivbordet, kollat under det, under soffan, och på lite andra ställen så sa Daniel "Men... här ligger den ju!". Då låg den på skrivbordet ändå och jag hade satt i laddaren i den alldeles nyss! Smart... Men till min ursäkt får jag väl säga att den hade en helt annan färg än den hade på förpackningen :P
Och hur som helst så fick jag ju städat o fint framför datorn igen :)
 
 
 
 


mams
PUBLICERAT: 2014-06-22, 19:54:17

Synd att du inte haft Skype påsatt har försökt ringa dig hela kvällen

Svar: Justja jag stängde ju ner det här om dagen när datorn krånglade. Förlåt!Kram Sofie
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: