2014-06-06
 00:49:00

Torsdag

 
 
Oops glömde visst o posta inlägget jag skrev i förmiddags :P Här är det iaf ;)

 
Jag sitter på jobbet. Jag ska ljusa upp lite bilder som kanske kan vara med i broschyren...
Vi bestämde oss för o lägga in alla bilder vi är nöjda med på en sticka istället för o gå igenom några tusen stycken per person, det skulle ta för lålng tid. Så får Thomas välja ut vilka som ska vara med i broschyren sen.
 
Annars idag vet jag inte vad det blir. Det visar sej väl.
Det ska ju inte bli fint väder förrän ikväll så jag lär väl inte ta mig ut o fota nåt idag.
 
Vi har fått egna konton på ludvikabilder.se så jag har lagt in lite bilder på min profil :)
Och hemsidan har blivit lite uppfräschad också, så nu är det lite lättare o hitta dit... många trodde tydligen att dom hade hamnat fel när dom kom till förstasidan förrut.
 
Näpp nu är det lunch
Kram
 
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: