2014-05-23
 23:50:00

Innehållsrik kväll

 
 
Gaah vilken kväll...
Middagen var trevlig o så, allihop blev proppmätta och jag tror vi höll på o somna vid bordet allihop - matkoma typ ;)
 
Hemresan var lite mindre trevlig.
För bilen började koka så det låg vatten längs hela vägen! Som tur var låg Ann bakom mej och Tova med sin bil, annars hade jag nog fått lite smått panik tror jag. För jag kan absolut ingenting om bilar...
 
Vi gick iaf över till nån som bodde på andra sidan vägen o tiggde lite vatten och sen efter ett litet tag åkte vi iväg igen. Men på raksträckan efter Klenshyttan började temperaturen vandra uppåt så då stannade jag. Sen fick jag tips av Ann att höja fläkten till maxvärme och då sjönk tempen så då kunde vi fortsätta.
Och tillslut kom vi hem helskinnade :)
Daniel ska kolla vad det kan vara för fel på bilen imorron...
 
 
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: