2014-05-24
 09:58:00

Mardrömmar och äckelkryp!

 
 
Usch, jag drömde mardrömmar om bilen inatt, jag drömde att jag hade varit inne i stan och shoppat och när jag kom tillbaks till bilen och skulle åka hem så var framrutan alldeles intryckt, och hela huvlocket var borta och motorn likaså! Sen hittade jag min mobil på marken i två delar efter det...
Tur att det bara var en dröm :)
 
Sen när jag vaknade tog jag på mej linnet jag hade igår och då såg jag ett litet svart kryp på bröstet, den låg uppochner, sen när jag kollade närmare såg jag att det var en fästing!!! Undrar om den höll på o försökte krypa in i mej?! Usch!! Så kände jag mej på ryggen och där var det också nåt kryp som jag försökte mosa! Nu har jag slängt av mej linnet och har lite smått panik! Usch fy sjutton vad jag hatar fästingar! Det kryper i hela mej just nu! Jag tror jag får sluta ligga i gräset och fota!
 
 


mams
PUBLICERAT: 2014-05-25, 13:02:41

Och jag håller med dig,tittade Daniel så du inte hade fler på ryggen.
Jobbigt med bilen och ni som har så många bilar stående

Svar: Nej jag glömde o fråga honom, ska göra det sen när han kommer in :) Ja det känns lite småjobbigt, men han är ute o fixar med saaben nu iaf och har hållit på hela dagen.
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: