2014-05-26
 23:20:00

Småstressig måndag...

 
 
Imorse besiktade jag blåa Opeln och enda felet var förhöjda värden...
Så det lär vi fixa och sen får det bli ombesiktning då...
 
När jag kom till jobbet fikade vi, sen blev det möte och efter det gick jag och Maritha ut och fotade lite...
Efter att ha fotat slut på alla blommor gick vi in på Gamla Grängesberg o skulle kolla efter Liljekonvaljer, och vi hittade några stycken, men det slutade med att vi fotade kraftstationen istället :P
 
När vi kom tillbaks hade både jag och Maritha larver som krälade på oss... dom var jättesöta :P
 
 
 
 
Äntligen hittade jag en nyckelpiga... jag har velat fota en sån i flera år!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En av larverna vi hade på oss...
© Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2014-05-27, 08:05:29

Fina bilder,mycket bättre än gamla Grängesberg
Kram


Milla
PUBLICERAT: 2014-05-27, 20:04:24 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

tjusiga bilder du tar :)

Svar: Tack så mycket :D
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: