2014-11-26
 21:04:00

Onsdag kväll...

© Soffiloffis
 
Jag känner mej helt slut! Gör nog som resten av familjen o går o lägger mej strax!
 
Snön är nog väldigt nära nu....
Jag fick skrapa rutor både imorse när jag skulle köra barnen till skola o fritids och på eftermiddan när jag slutade =/  Sen var det halt som sjutton också... Usch o blä, jag vill inte!!
 
Tjejerna hade lapp med sej hem idag om ifall dom behöver fritids under jullovet, och lappen ska vara inne senast imorron!! Just nu har jag ingen aning om hur jag och Daniel kommer jobba under jul och troligtvis vet vi inget förrän typ i mitten av december... Visst förstår jag att dom på fritids behöver planera o så, men det känns ändå lite väl tidigt! Det är ju nästan en månad kvar tills det är dags...
 
 
Imorron ska jag iväg o besikta bilen innan jobbet... bara o hoppas på att den går igenom nu!
 
Hörs sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: