2014-11-23
 18:48:00

Söndag...

 
 
I veckan har jag mått som ett lass skit... men sen i torsdags började det ge sej lite och jag kände mej lite piggare. Så jag hoppades kunna gå iväg och jobba på fredagen åtminstone, men på torsdag kväll började jag få lite småont i halsen och på fredagen var det dags för hög feber igen och halsontet var värre än nånsin.
 
Jag har aldrig haft så ont i halsen förrut, jag kunde inte svälja utan att det kändes som om nån körde runt med tusen knivar där inne. Jag försökte kurera med c-vitamin som Daniel var snäll o köpte hem och sen pinade jag i mej en kopp med te och honung (jag avskyr det i vanliga fall). På lördag förmiddag åkte jag till farbror doktorn o kollade upp det, men det var iaf inte halsfluss som jag misstänkte. Det var ju skönt det, men just då ville jag bara ha nån medicin som tog bort det onda. Hoppas jag aldrig får så där ont i halsen igen!!
 
Nu mår jag iaf bättre igen så på tisdag blir det jobb :)
Det ska bli skönt o komma tebax till vardagen igen nu!
 
 
© Soffiloffis
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-11-23, 21:53:32 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Men usch vilken otur :-(
Skönt du mår bättre nu. När jag får så ont i halsen att jag icke kan svälja har det varit halsfluss så skönt att du slapp det i alla fall. Kramar

Svar: Ja usch inge trevligt var det :(Jag åkte in i lördags till jourmottagningen men det var ingen halsfluss som tur var :) Kram
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: