2014-10-29
 18:47:00

Lindesberg m.m.

 
 
Idag har vi varit i Lindesberg på studiebesök hos Strands tryckeri :)
Det var väldigt intressant!
Jag kommer helt klart o beställa nånting därifrån sen :)
Och broschyren som vi har hållit på med under hela sommaren låg där och höll på att tryckas upp, det var kul o se delar av den :)
 
Jag kom hem vid 15-tiden så då åkte jag o hämtade barnen. Efter det stack jag in på affären en snabbis, träffade svärmor utanför så vi pratade lite grann :)
Tjejerna ville åka hem till Ella o Lucas och leka idag men jag känner mej helt slut och har en skitdryg huvudvärk så både jag o Ylva tyckte att det passar bättre en annan dag :) 
 
Pontus är lite varm och somnade typ vid fem-tiden.
Hoppas han inte är på väg o bli sjuk nu!
Han vaknade för en stund sen o pratade lite grann, sen fick han värsta skrattanfallet, han bara låg o stirrade rakt ut i luften och gapskrattade... det var lite småotäckt!
 
 
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: