2014-10-07
 14:41:57

Malingarna m.m.

 
 
Vi har nyss kommit tillbaks efter att ha varit i Malingarna o fotat :)
Det regnade lite imorse så jag var lite orolig för hur det skulle gå med kameran, men sen gav det sej tillslut iaf.
På vägen tillbaks blev det en tur till Hedtjärn och till Grangärde också...
 
Fy sjutton vad kallt det är här på jobbet! Jag är tvungen o ha jackan på mej men jag fryser lika mycket ändå :(
The winter is coming!! =/
 
Annars idag tänkte jag försöka välja ut bilder till projektet vi håller på med :)
Några bilder har jag hittat, men jag tror jag har fler hemma så jag får fortsätta kolla när jag kommer hem sen då...
 
 
Malingarna
 
 
 
 
 
 
 
Hedtjärn
© Soffiloffis
 


mams
PUBLICERAT: 2014-10-07, 14:57:15

Vilka fina bilder

Svar: Tack :D
Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-10-08, 20:16:31 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Vackert
:)

Svar: Tack så mycket :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: