2014-09-30
 21:01:53

Håller tummarna!

 
 
Idag fick jag ett erbjudande jag absolut inte kunde tacka nej till :D
Är såå glad! Jag kommer eventuellt få ett jobb inom en snar framtid!!
Det vore alldeles, alldeles underbart! :)
Håller tummarna stenhårt!
 
Nu på eftermiddan när jag hämtade barnen gick tjejerna ut och lekte med Linnéa på baksidan :)
Under tiden försökte jag städa undan lite här hemma...
 
Jag skulle egentligen ha varit med på Lysmasken idag, men eftersom jag knappt har nån bensin i bilen så hoppade jag över det. Jag ska ju klara mej på den bensinen i flera veckor till så...
 
Barnen ligger o sover nu, jag tänkte nog göra detsamma snart.
Gonatt kram!
 
 
 
© Soffiloffis


Milla
PUBLICERAT: 2014-09-30, 21:32:14 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Grattis till jobbet. Va e det för nåe?
Såg brudarna lekparken. Jag å Alice va dit :)

Svar: Tack :) Jag kan berätta mer sen när det är bekräftat att det blir så :)Ja dom hoppade ur där på vägen hem från skolan :)
Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-10-08, 19:58:10 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Håller tummarna så hårt jag kan:D
Härlig bild:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: