2015-04-17
 23:57:00

Fredag

© Soffiloffis
 
 
När jag hade jobbat klart idag åkte jag hem till Trisse, för Daniel var där o bytte däck på saaben :)
Så var vi där i några timmar... Det var kallt som tusingen ute, men barnen lekte Gaigalos (stavning?) o hade kul :P
 
Sen fick jag prova Trisses fyrhuling, o jag trodde jag skulle dö... jag har ju aldrig ens kört en moppe (lite skillnad kanske men jag var livrädd haha)... Daniel hade tydligen också varit skiträdd när jag åkte iväg, men det gick ju bra, det var faktiskt rätt kul :P
 
Sen gick vi in o drack lite kaffe och pratade en stund innan det var dags o åka hemåt.
 
Barnen sover nu och det är snart dags för mej o sova också...
Just nu känns det bara bläääh o jobba i helgen, men det kanske bara blir lördagsjobb ändå om jag har tur :)
 
Tydligen fyller min "pappa" år idag, så grattis till honom då...
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: