2015-04-30
 23:13:55

Köpa klänning :)

 
 
Jag funderar på o köpa en klänning men vet inte vilken jag ska välja...
Har inte burit klänning på åratal så det vore kul o börja göra det igen!
Nån av dessa tror jag det får bli :)
 
 
 
 
 
 
Bilder lånade från Halens.se


mams
PUBLICERAT: 2015-05-01, 11:27:05

Hejsan!
Dom var fina båda två.
Men du köpte väl en svartprickig som jag var så sugen på.

Svar: Hej :)Ja det blir svårt o välja sen... jo men den prickiga är lite för stor nu, den bara hänger bak i ryggen =/ och så vill jag ha nåt nytt också, den prickiga är nog den enda klänningen jag har annars :)
Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2015-05-07, 00:20:02 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Finns båda två men tycker att den sista, grönaktig skulle du passa jätte fint i :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: