2015-08-18
 12:21:53

Skallebank o fjärilar

Blåvinge
© Soffiloffis
 
 
Igår åkte vi iväg till Björnhyttan med möblerna som skulle slängas, sen in till Jysk o berättade vad som hade hänt när vi skulle skruva ihop sängarna. De blev förvånade men hade inga andra sängar hemma så de beställde hem skruvar och hoppades att det skulle komma i slutet av denna vecka. Så nu är både flickorna o Pontus besvikna =/
Det var ju inte så här vi hade tänkt att det skulle bli när vi köpte nya sängar!!
 
Annars igår var jag så sjukt trött så jag hade kunnat somna på platsen där jag satt, och under dagen smög sig en jobbig huvudvärk på som bara blev värre o värre för varje timme som gick. På kvällen fick jag iaf tag på värktabletter så tillslut gick den över, men imorse hade den kommit tebax igen!
 
På jobbet visade Magnus mej ställen där det brukar finnas fjärilar, så jag fotade några stycken :)
Och imorron ska vi till Nyhammar, Grangärde och Sunnansjö o fota lite till en broschyr vi eventuellt ska göra sen.
Så nu ska jag kolla upp vad det finns för turistmål däromkring :)
 
Hörs sen
Kramar
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: