2015-02-05
 21:07:06

Torsdag...

Gammal bild
© Soffiloffis
 
Jag känner mig helt slutkörd!
Tror jag hade feber idag för ena stunden svettades jag och andra stunden höll jag på o frysa ihjäl typ.
 
Efter jobbet åkte jag hem till mamma o Hans :)
Daniel och barnen hade precis kommit dit när jag kom så då gick vi in och så bjöd dom på mat :)
Sen blev det bestämt att barnen skulle sova där tills imorron så nu är det tomt här hemma.
Men dom får nog skitkul, det är huvudsaken :)
 
Jag såg förresten en film igår, The best of me hette den och var en romantisk drama.
Så himla bra!
Helt klart värd o se igen :)
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2015-02-23, 14:47:24 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Hoppas du blir bättre



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: