2015-01-24
 21:23:00

Lite märkligt...

 
 
Det hände en lite märklig grej på jobbet idag förresten...
Jag stod och pratade med Helge som var där o fikade, sen sa Erica att hon skulle gå ut o röka och gick iväg. Så jag var helt ensam bakom disken.
Jag pratade vidare med Helge och hörde efter en stund att nån var inne i disken o slamrade och såg även i speglingen från rutorna vid bassängen att nån mörkklädd person gick bakom mej fram och tillbaks. Så jag var ju tvärsäker på att Erica hade kommit in igen.
 
Men efter en stund hörde jag en smäll i dörren längst bort och välbekanta fotsteg. Så då gick jag in och kikade, då stod Erica och pysslade med nånting så jag frågade om det var hon som hade varit inne i diskrummet nyss. Men nej, hon kom ju precis tillbaks, så det var hon inte!
Det gick en kall kår genom hela mej, vem var det då som gick bakom mig och skramlade?
 
Jag har alltid velat uppleva något övernaturligt, men det där var faktiskt lite otäckt!
Sen blir det inte bättre av att både Erica och Jonne har berättat att det har hänt märkliga saker när dom har jobbat tidigare... särskilt då inne vid disken =/
 
 
 
 
Bild från google


milla
PUBLICERAT: 2015-01-24, 22:04:58

Läskigt. Fick rysningar i hela kroppen när ja läste


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2015-01-29, 22:32:51 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

oh, spännande



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: