2015-01-22
 23:39:00

Torsdag kväll...

 
 
Igår skar jag mej i fingret på en brödkniv och idag skulle jag försöka få ner några juiceförpackningar från en hylla rätt högt upp och fick en stor bula(?) på armen som gör svinont =/
 
Sen när jag skulle åka hem var jag tvungen o sopa av bilen från all snö och självklart lyckades jag dra loss ena vindrutetorkaren så jag fick stå i typ en halvtimme o försöka lista ut hur jag skulle få dit den igen...
 
Men nu är jag hemma iaf och vi har spelat lite nu på kvällen :)
 
Daniel tog med sej Pontus och gick iväg till affären på eftermiddan o då köpte dom med semlor... det var såå himla gott! Både han o jag har sett bilder på semlor här o där så det kanske inte så konstigt att man blir lite sugen :P
 
Nu sover barnen sedan några timmar tebax
Jag tror jag ska lägga mej snart jag med... jag går ju eftermiddag imorron men det kan va skönt o vara utvilad för en gångs skull :)
 
Kram
 
 
© Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2015-01-29, 22:31:22 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Usch, lite otursdag:(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: