2015-01-06
 23:55:01

Trettondagsafton

 
 
Jahupps jag hade visst sett fel på schemat igår, jag jobbar inte alls på söndag...
men på lördag jobbar jag iaf.
Så kan det gå när schemat har gått o blitt skrynkligt efter alla ihopvikningar :P
 
Tidigare idag följde barnen med farmor till parken på julgransplundring :)
Dom verkar ha haft jättekul!
Efteråt följde Daniel med Ketty o hämtade ett akvarium som vi skulle få, så nu ska vi köpa lite fiskar till det då :P
Få se om vi gör det imorron när jag slutar jobbet eller om dom åker in till djuraffären tidigare på dagen.
Det visar sej då...
 
 
© Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2015-01-07, 13:25:32

Vad härligt att dom kom på julfesten fast jag blev genom förkyld,vad roligt att dom hade kul.
Tack Ketty



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: