2015-06-26
 13:51:00

Torsdagsshopping!

 
 
Igår på eftermiddan åkte vi till Borlänge en sväng :)
Först gick vi in på Biltema, sen åt vi och så åkte vi bort till Lager 157 o köpte lite kläder :)
 
Det blev tre linnen, två klänningar, två toppar och ett varsitt par leggings o shorts till tjejerna. Ponus fick två t-shirts, två par byxor o en skjorta. Daniel köpte två t-shirts o en munkjacka och jag köpte ett par leggings o lite trosor :)
 
Idag fick jag lite sovmorron av Daniel, jättesnällt :)
 
Men jag drömde nåt helmysko. Mamma o Hans hade kommit hem från en resa så det var fest för dom i nåt stort hus, sen skulle jag gå iväg o köpa några partygrejer (?) men jag fick nåt konstigt virus som gjorde att jag tappade balansen o ramlade ihop hela tiden. På vägen till affären träffade jag Bingo Rimer o när han såg att jag hade kameran med mig frågade han om jag ville att han skulle ta kort på mej med den haha, men varje gång han skulle ta ett kort så ramlade jag ihop :D Sen när jag var på väg tillbaks till festen ringde dom o frågade var jag hade tagit vägen o berättade att festen var slut o alla hade gått hem! Sen vaknade jag :)
 
 
Isabelle 2013 :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: