2015-03-19
 23:47:00

Livat?

© Soffiloffis
 
 
Jag har jobbat förmiddag idag... och det gick rätt bra :)
Dock verkar det vara nåt med vädret, för både jag och Annelie gick runt o var dötrötta hela eftermiddan :)
 
Jag har en känsla av att det kommer bli livat på jobbet imorron igen förresten =/
För på eftermiddan kommer jag arbeta med dom två som avskyr varandra mest, så ja... Få se vem som går hem den här gången då :S
Usch vad dryygt detta är! Bara o hålla tummarna för att det blir lugnt!
Just nu vill jag bara gömma mej under sängen och stanna där tills morgondagen är över :D
Men det går ju´nte...
 
 
Annars är det solförmörkelse imorron :) Det hade varit kul o fota den, men det verkar rätt komplicerat om man inte ska förstöra både ögonen och kameran så jag tror jag skippar det.
 
Barnen sover sedan ett bra tag tillbaka, så jag har spelat Sim City och kollat på "Alla är fotografer" :)
Men nu lyssnar jag på musik o slösurfar lite innan det är dags o sova :)
 
Snön är förresten nästan helt borta (iaf i Ludvika), så himla härligt :D
Det känns riktigt vårigt nu...
Tyvärr pratas det om att det kommer bli typ snöstorm i helgen, men det tror jag inte på... vill inte tro det nu när det är så fint ute :)
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: