2015-03-10
 22:01:10

Tisdag...

 
 
Har jobbat kväll idag med...  Och idag började en ny kille på caféet så vi fick visa honom vad som skulle göras osv, men det gick bra.
Få se hur det kommer gå imorron, förra veckan var de flesta hemma när varorna kom, det verkar bli lika imorron med? Kul jul...
 
På vägen hem försökte jag lyssna på musik, men stereon i bilen har börjat krångla jättemycket så jag håller på o bli tokig. Varken USB eller minneskort funkar längre så idag försökte jag med bluetooth o lyssna på spotify genom den istället, men låtarna spelas typ tio sekunder, stannar och läser in i fyrtio sekunder och spelar tio sekunder till :(
Lite smått störande när man bara vill ha en lugn musikstund i bilen!!
 
Men men, nu är jag hemma sedan ett tag och tar det lite lugnt framför datorn innan det är dags o sova!
Jag har nyss kollat på senaste avsnittet av Jordskott :)
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: