2015-05-24
 02:35:49

Lördag!

Isabelle i rutchkanan på lek & buslandet :)
 
Idag åkte vi till Lek & Buslandet i Bångbro så att barnen fick härja av sej lite :)
Trisse frågade om vi ville följa med så då hakade vi på... så var vi där i några timmar och på vägen hem åt vi på Dalporten.
 
Imorron ska vi nog hem till Trisse o hälsa på igen, och är det fint väder ville Daniel åka till fotbollsplanen vid Dalporten o sparka lite boll...
 
Jag ska strax gå o lägga mej, det börjar ju bli lite sent så...
Kramar
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2015-05-25, 23:03:44 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Fin bild och så stor hon blivit :-)

Svar: Tack :) Ja dom växer så det knakar dom små liven :)
Soffiloffis


Anonym
PUBLICERAT: 2015-05-28, 20:05:22

Hejsan!
Varför bloggar du inget saknar det så nu när vi inte är hemma.
Vill veta hur ni har det.
Kram och puss

Svar: Jag hade dåligt internet så det var därför jag inte bloggade så mycket tidigare. Men jag ska försöka bättra mej med bloggandet. Det känns bara som jag inte har så mycket att skriva om, det regnar var o varannan dag så vi kan ju inte hitta på så mycket :) Puss o kram
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: