2015-11-26
 09:27:33

Torsdag!

 Soffiloffis
 
 
Igår blev jag hemma från jobbet för jag mådde som ett lass skit med feber o jäkulskap. Jag sov från att jag hade lämnat barnen tills det var dags o hämta dom...
Men idag kravlade jag mej iväg till jobbet igen, febern är borta o jag känner mej mycket bättre :)
Gullmari o jag ska gå igenom dikterna o se om det ska tas några fler bilder eller om det räcker som det är...
 
Sen klockan två ska jag till skolan på utvecklingssamtal...
Fåse vad dom säger för nåt då :)
 
Nu ska vi fika här på jobbet iaf
Hörs sen
Kram
 
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2015-12-12, 23:54:19 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Vacker bild :-) skönt att du blev bättre

Svar: Tack så mycket :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: