2015-10-23
 11:06:00

Fredag :)

 
 
Igår färgade jag håret på tjejerna, så dom blev röd/lila i håret :) Det blev jättesnyggt!
Och dom blev helnöjda :)
 
Efteråt när barnen hade lagt sej kollade jag på serien Modus :) Och innan det blev det ett avsnitt av Supernatural också...
 
Det bästa med hösten är att det går så många bra tv-serier :)
Bron, Ängelby, The Walking Dead, Modus, Solsidan, American horror story, Supernatural och snart börjar väl kanske Game of Thrones igen? Eller om det blir först i vår? Det visar sej väl...
 
Nu sitter jag på jobbet. Jag skulle ha åkt in till Marnäsliden idag men det strulade ihop sej så det gick inte, så vi bestämde att vi skulle ta det nästa fredag istället.
Så än så länge har vi hunnit med o fika och så har vi städat lite.
Få se vad jag ska hitta på resten av dagen då?
Ikväll är det iaf halloweendisco för flickorna :)
 
Hörs sen
Kram
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: