2015-10-27
 22:30:00

Jobb-besked och vab...

Gammal bild från 2013
© Soffiloffis
 
 
Igår morse gick jag till jobbet så jag kunde vara med på mötet på förmiddan.
Och då pratade jag lite med Per-Ragnar också och fick reda på att anställningen inte kommer kunna förlängas som det ser ut just nu =(
Så från o med måndag är jag arbetslös igen då, det känns ju sådär...
 
När mötet var slut gick jag hem o vabbade, Pontus har ju ögoninflamation och Julia är förkyld så...
Så då, när jag kom hem, gick Daniel in o la sej o vilade en stund.
Sen åkte han till garaget o grejade efter det.
 
Idag blev vi också hemma eftersom Pontus ögoninflamation inte har gett sej än... och vi blir hemma imorron med. Men vi får väl hoppas dom kan gå till dagis o fritids på torsdag iallafall eftersom dom längtar dit så mycket...
 
Daniel åkte alldeles nyss till jobbet och jag tänkte kolla på nåt avsnitt av serien Orange is the new black, jag har inte tyckt att den har verkat så bra tidigare så jag har inte brytt mej om o kolla nånting på den. Men nu fick jag låna en bok som hette så, av Marianne på jobbet och tänkte att jag kanske skulle ge serien en chans iaf. Och den var faktiskt väldigt bra :)
 
Ah, hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: