2015-09-13
 17:39:00

Gott :)

 
 
Idag gjorde jag tacopaj för första gången :)
Jag såg att nån hade lagt upp en bild på en paj på instagram och blev så jäkla sugen, så jag sprang bort till affären o köpte ingredienser och så hem o satte igång :)
Det blir nog fler gånger för barnen tyckte också att det var gott :)
 
Daniel vaknade precis så han är på G mot jobbet nu...
Hörs sen
Kram
 
 
© Soffiloffis 
 
 
Här är receptet ifall nån vill ha det :)
 
 


Anonym
PUBLICERAT: 2015-09-13, 20:20:23

Hejsan
Låter Jättegott det ska jag pröva när vi kommer hem.
Kram

Svar: Det var jättegott :) Jag använde dock två påsar tacokryddor istället för en, och struntade i jalapeñjos men annars följde jag receptet fullt ut :) Kram
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: