2015-09-28
 21:13:00

Personaldagen :)

 
 
Nu har vi haft personaldag :)
Först åkte vi bort till Motor- och Nostalgimuseet och fick en guidad tur, sen åkte vi vidare till GoCartbanan och åt.... Grillad fläskfile med potatisgratäng fick vi, såå himla gott!
Efter det blev det trekamp och vi kom överens om att det skulle innehålla luftpistol, hästsko-kastning och golf. Lite lagom aktiviteter när man precis har ätit.
 
Och jag vann trekampen, wohoo :P
Det var jättekul, det är nästan så jag funderar på om jag ska börja skjuta igen, i Ludvikas pistolskytteklubb :)  Men ah, vi får se...
Jag vann iaf en merci chokladask och en Gränges hyrkart t-shirt :)
Här är några bilder från dagen...
 
 
En and utanför Nostalgimuseet :)
 
 
 
 
 
 
Lite skillnad på priserna då och nu :)
 
 
 
Det fanns en massa fina gamla kameror...
 
 
...och massor med fina bilar, både leksaksbilar och stora bilar :)
 
 
 Trekampen...
 
 
 
 
© Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2015-10-01, 19:16:08

Grattis till vinsten.
Du var ju duktig på skytte så det kanske du ska ta upp igen.
Kram


mams
PUBLICERAT: 2015-10-01, 19:16:42

Grattis till vinsten.
Du var ju duktig på skytte så det kanske du ska ta upp igen.
Kram

Svar: Tack :)Ja, jag funderar på o göra det, jag hade nästan glömt bort hur roligt det var :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: