2015-09-29
 20:22:00

Tisdag...

 
© Soffiloffis
 
 
Imorse när jag kom till jobbet fick jag veta att arbetet med o välja ut dikter blev klart i fredags. Så nu är det bara fotografering kvar, och det ansvaret ska jag och Tova dela på :)
Så jag har letat massa inspiration på nätet under dagen :)
 
På förmiddagsfikat såg jag Pontus och hans dagis utanför fönstret. Dom hade varit på barnteater uppe på bibblan så han har gått en riktig långpromenad idag.
 
Sen vid lunch gick jag till affären o köpte lite frukt som jag fotograferade senare under dagen. Men bilderna är kvar på jobbet så dom kommer upp här imorron :)
 
Barnen ligger o sover nu...
Jag har spelat lite nyss, men usch vad laggigt det var =/
 
Aja..
Hörs sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: