2016-04-16
 21:02:11

Lördag

 
 
Igår vid 11 åkte Daniel o bytte däck på bilen, sen när han hade gjort det åkte han till Ovako och jobbade.
Barnen somnade o jag gick o la mej vid 23 nånting, sen vaknade jag vid sju och upptäckte att Daniel inte låg bredvid mej. Då blev jag jätteorolig för jag trodde han skulle ha kommit hem nån gång under natten.
Skickade iväg ett sms o frågade hur det gick för dom o då fick jag svar att dom hade lite kvar.
Sen vid 9 imorse kom han hem iaf. Så 19 timmars arbete har han och Hawkies gjort under gårdagen o natten.
 
Och nu på eftermiddan när Daniel vaknade hade Janne ringt två gånger. Så det blev iväg o jobba inatt igen då. Han kände sej inte direkt supertaggad på det men men...
 
Nu ligger barnen o ska sova och jag sitter här o vet inte riktigt vad jag ska hitta på :)
Hörs sen
Kram
 
 
Från min instagram :)
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: