2016-04-20
 14:17:00

Mina första bilder med Samyang 14/2.8

 
 
Jag gick ut o fotade efter lunch.
Först vandrade jag bort till Stora Hagen, fotade lite stubbar, stenar o tussilagos innan jag gick tillbaks... Jag var livrädd att jag skulle råka trampa på nån orm när jag gick runt där, men jag försökte stampa i marken så dom skulle ringla iväg nån annanstans :)
 
Sen gick jag förbi butikerna i byn o tog lite bilder där med...
Och nu är jag tillbaks på jobbet igen.
 
Det var lite svårt med skärpan på objektivet eftersom fokusindikeringspunkterna i sökaren inte fungerar, det visste jag om när jag köpte det så det var ingen överraskning.
Men jag är helnöjd med det, det ska bli kul o ta lite annorlunda bilder på barnen sen :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: