2016-04-20
 11:44:22

Onsdag :)

 
 
Peter skrev ett meddelande igår o undrade om jag skulle följa med till Falun idag, men nej jag blev kvar här istället. Per-Ragnar kom hit med en tjej som samarbetar med AME idag så...
Men Annika, Peter och Ingela åkte iväg till Falun iaf. 
 
För en stund sen kom mitt objektiv så jag hämtade ut det :D
Nu är bara frågan, vad ska jag fota? 
Jag sitter o försöker hitta inspiration på nätet :)
Jag funderar på o hämta bilen och kanske åka till Kyrkviken o fota... vi får se hur jag gör. Annars blir det väl en liten promenad genom byn istället :P
 
 
© Soffiloffis


Anonym
PUBLICERAT: 2016-04-20, 21:52:05

Är de vid nitten? Känner igen stubben :-)
/MILLA

Svar: Jag vet faktiskt inte, det är i Malingarna, ligger Nitten där? :)/Sofie
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: