2016-04-19
 10:51:00

Tisdag :)

 
 
Jag är på jobbet som vanligt.
På fikarasten bjöd Gullmari på Mockarutor, så gott :) Och medan vi satt där kom Per-Ragnar förbi med några nya medarbetare från AME.
 
Annika, Peter, Ingela och Marianne är i Falun idag, så vi är inte så många på plats just nu.
Jag sitter o väntar på o få ett sms från posten att jag kan hämta ut paketet. Men det verkar ju aldrig komma!
När jag kollar var paketet är står det att det fraktas från Umeå, det har det stått sedan igår kväll... så ska det väl ner till Örebro o vända innan det kommer hit, gaah!
 
Det skulle bli sol idag men det är lika grått som igår =/
Jag vill ju för f-n ut o fota!!
Men går jag ut blir det säkert regn så det är lika bra o stanna inne :P
 
 
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: