2016-12-20
 09:11:40

Bankirritation m.m. :(

 
 
Då var det tisdag då, och idag ska vi ut o fota. 
 
I helgen åkte vi o handlade julklappar till barnen :)
Annars har jag kollat på serien Skam, en norsk serie som var så himla bra! Jag skrattade o grät omvartannat. Nu längtar jag bara tills säsong 3 kommer i januari :) 
 
Igår kväll kollade jag på sista avsnittet av Tjockare än vatten. Tråkigt att det slutade som det gjorde, det verkar ju betyda att det inte blir nån mer säsong av den serien...
 
I fredags skulle vi till banken men eftersom kidsen var sjuka då gick det inte för båda föräldrarna måste vara med när man ska skapa nya konton åt barnen.
Bankens öppettider är ju dessutom ett riktigt dåligt skämt, 10-13 varje dag utom torsdagar, då har dom öppet till 17. Hur ska man hinna dit när man jobbar till 16 varje dag, och sedan ska hämta barnen på fritids innan man åker in till Ludvika? Det är ju näst intill omöjligt. Ska man behöva ta ledigt från jobbet för att gå på banken?! Det är helt jävla sjukt! Borde dom inte vara lite mer serviceminded?!
Jag skulle inte bli förvånad om dom har stängt på fredag (dagen före julafton) så jäkla dåliga öppettider som dom har resten av året. Men ah, vi får åka in och prova då...
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: