2016-02-22
 22:43:33

Måndag kväll :)

 
 
Nu har jag kollat på både farmen och The Walking Dead :)
 
!Spoiler!
Jag blev lite chockad över Rick och Michonne :P  Det hade jag aldrig kunnat gissa, han var väl kär i den blonda tjejen för bara ett avsnitt sedan. Iofs gick det ju som det gick för henne så han lär väl gå vidare? :S
Slut på spoiler :)
 
Och i farmen händer det inte så mycket just nu... bara en massa skitsnack och tjafs hela tiden.
Men jag hoppas nog på att Anton eller Morgan vinner :)  Dom verkar vara de enda vettiga som är kvar just nu! Robin borde ha åkt ur för längesen, jäkla latmask!
 
 
Daniel åkte till jobbet för 1½ timme sen. För mej blir det snart sovdax.
Imorron ska Pontus åka skridskor på Vallen med dagis. Hoppas det kommer gå bra :)
Julia börjar som sagt bli förkyld igen, men jag hoppas hon mår bättre imorron!
 
 
 
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: