2016-02-21
 19:13:00

Söndag kväll :)

© Soffiloffis
 
 
Inatt vid 2 vaknade jag av att Isabelle och Julia kom in o la sej bredvid mej. Det var totalt kolsvart i hela lägenheten och lite småkyligt - strömavbrott alltså :/ Jag gick upp o skulle gå på toa men fick lov o hämta en ficklampa för jag såg ingenting. Sen gick jag o la mej och surfade ut på mobilen o kikade lite, då såg jag att nästan hela Dalarna var drabbad av strömavbrottet! Somnade tillslut och när jag vaknade nästa gång var det tänt i hallen :)
 
Jag hade skitont i kinden och i ögat när jag vaknade... så jag tog  lite c-vitamin o panodil när jag kom upp och snöt mig massor, sen blev det lite bättre efter ett tag.
Suck på den här förkylningen! Nu vill jag bli frisk igen!
 
Daniel åkte till jobbet för ett par timmar sen o nu ligger barnen i sina sängar.
Jag tänkte kolla på farmen sen, men det blir nog tidigt i säng...
Ser fram emot nästa avsnitt av TWD imorron :)
 
Hörs sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: