2016-02-28
 11:25:00

Mardrömmar

 
 
Inatt drömde jag att jag och en kompis (som jag inte såg ansiktet på) cyklade iväg till en sjö och skulle bada. På vägen hem hade kompisen försvunnit och jag fick cykla hem själv, då fick jag lov o korsa en flyktingförläggning och blev stoppad av en massa invandrare och inträngd i ett hörn, sen försökte dom råna mig på min kameraväska, dom hotade mig med kniv och var riktiga svin. Men tillslut sparkade jag mej loss, och precis samtidigt kom polisen o grep dom :D
 
När jag vaknade sen så såg det ut som att sovrummet var fyllt med rök, det till och med luktade rök, så jag var tvungen o gå upp och kolla så det inte brann någonstans. Och det gjorde det inte så då la jag mej o somnade om och drömde ännu en mardröm från samma ställe =/
 
Annars idag ska vi på kalas hos farbror Thomas, för Maja fyller 3 år :)
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: