2016-07-04
 08:39:00

Måndag morgon...

© Soffiloffis
 
 
Imorse lämnade jag barnen som vanligt, Pontus skulle få följa med fröken ner i köket o hämta frukosten så det blev lite småbråttom vid lämningen av honom. Sen gick jag tillbaks till bilen och när jag skulle sätta mej dunkade jag in dörren precis vid ögat och klämde örat på andra sidan av skallen så det bara svartnade för ögonen, fattar inte hur jag lyckades men men... jag trodde jag skulle tuppa av! Efter nån sekund blev det bättre iaf så jag åkte hem. Sen när jag kom in såg jag att jag hade fått värsta blåmärket precis bredvid ögat! 
 
Nu är jag på jobbet iaf :)
Jag känner mej lite yr i huvudet, men det kan ju vara för att jag inte har ätit nåt än.
Snart är det möte, men vi är bara fyra personer på plats än, så få se om det blir nåt?
 
Hörs sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: